Helgen forts.

Då kommer fortsättningen på vår innehållsrika helg.
 
Efter vi varit och fikat i koppartälten, och fått lite ny energi. Åkte vi buss till stadsbiblioteket.
 
 
Det var i den runda delen som de flesta låneböcker fanns i flera våningar.
 
Trappan upp till låneböckerna
 
 
Och så här såg det ut. Så kan ni tänka er att det var likadant runt om. Snyggt tak också.
 
 
Sedan åkte vi vidare till Kungliga tekniska högskolan.
 
 
Det var ju stängt när vi kom, men eftersom våra fina vänner jobbar där. Så släppte de in oss om vi lovade att uppföra oss. Vilket kan vara väldigt svårt många gånger men jag tror att jag skötte mig rätt bra.
 
Här är den fina innergården på skolan och nu skall vi få gå upp i utsiktstornet som man kan se uppe till höger på bilden.
 
 
Utsikten därifrån var verkligen magnifik, det syns inte så bra på bild från min mobilkamera.
 
 
 
 
Sen fick vi gå in och titta på biblioteksdelen, där var det öppet så tyyyysta
 
Ser ut som man är ute men det är inne.
 
 
Ja och som vanligt behövde jag gå på toaletten.
Då fick jag gå på självaste president toaletten.
 
 
Det var lite av våran helg. Allt blev ju inte dokumenterat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Ser ut som det varit en härlig helg!

2014-03-19 @ 22:31:44
Postat av: Margareta

Tack för att du hittade in i min blogg och att du lämnade en kommentar! Jag blev såå glad och fick ju dessutom chansen att hitta hit in till dig!
Har suttit en lång stund och tittat på allt fint här inne.Kul också att se och läsa om din stockholmshelg - visst är ju fjärilshuset en höjdare för den som gillar fjärilar värme och fotografering!!
Kram!!

Svar: Tack Margareta jag kommer återvända ofta till din bligg
Eva Larsson

2014-03-22 @ 20:09:04
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Jessica Meijer

Vilken härlig helg och va mycket roligt ni sett o gjort.
Tack för din titt inne hos mig.
Kram
Jessica

2014-03-27 @ 17:03:02
URL: http://njutavlivetsgodating.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0