Bokmässan 2013

Bokmässan 2013 är över för min del.
 
Som vanligt är man alldeles yr i huvudet av alla intryck och framförallt alla folk man möter.
 
Så här kan det se ut kl 09.00.
 
 
Och här är en bild från kl 15.00

 
 
Ännu mer blev det på fredag em för att inte tala om lördagen. Men det är ju kul att det kommer folk när det arrangeras något.
 
Kan även meddela att jag kommer bli filmstjärna i framtiden.
Mötte ett gäng som spelade in en dokumentär. Killen som kallade sig skuggan skrev dikter på beställning, jag fick en fin dikt som han skrev till mig. Allt spelades in på film, så håll ögonen öppna i framtiden.
 
Här kan ni se  gänget bakifrån.
 
 
En fin monter
 
 
Gamla riksdagsbeslut
 
 
Många bra författare hos mitt favoritförlag
 
 
Inte bara böcker, det fanns god choklad också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0