Ledighet

Har varit ledig från jobbet några dagar och haft det alldeles underbart.
 
På onsdagen hade Ben ordnat gofika och fina blommor till mig.
 
 
 
Fick även en fin krok och ett perfekt ställ till mina kort.
 
 
På torsdag morgon åkte jag iväg till Göteborg och gick på bokmässan. Vilket var lika roligt som vanligt, nej nu ljög jag det var ännu roligare.
 
 
Nostalgi
 
På söndagen blev det prinsesstårta med mamma och pappa.
 
 
Och måndag till onsdag har vi varit på spa.
 
 
Utsikt från hotellet
 
 
Strandbastu
 
 
Fick även blomsterbud till hotellet från två prinsessor.
 
 
Och nu när jag kom hem fick jag fina blommor levererade ända från Norrland.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0