England

Nu har vi kommit hem från några händelserika dagar i England. Vi har haft det jättebra där.

Vi bodde på pensionat Rydholm




Det var ett fint litet pensionat som hade allt man kunde önska sig.

Här skall Calle gå till skolan.



Så här ser det ut i en Engelsk småskola, lägg märke till den praktiska heltäckningsmattan.





Och så hade barnen egna små toaletter, det kanske inte syns så bra på bild men de var pyttesmå.



Och jättesöta små handfat.



Här jobbar Hasse. Jag vet inte riktigt vad han gör där men han går omkring med papper och får de undertecknade och skickar lite mail.



Ja han är Volvo aeros man där så en hel del annat gör han nog också.

Här är vi på väg till den lokala puben, där vi åt väldigt god mat.



Vi fick även se den engelska landsbygden som var väldigt fin.




Det fanns mycket får överallt



Jag lyckades även hitta en liten pysselaffär när vi var ute och åkte.



Handlade inget där men köpte en hel del på andra ställen, visar senare när jag har packat upp. 

Kommentarer
Postat av: marika

Så trevligt det ser ut...Kram från Marika

2011-07-04 @ 09:41:50
URL: http://mitashantverk.bloggspot.com
Postat av: Anki

Verkar varit en riktigt bra semester, det där Pensionatet ska jag nog besöka nån gång ;) Fina bilder....Hasse hälsar att han gör visst inget mer än det du först skrev.

2011-07-04 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0