Gott Nytt År

I dag är det nyårsafton och jag vill önska mina läsare ett Gott Nytt År.



Nyårsafton är en dag som man tänker på året som varit.

För min del har det hänt en hel del både på jobbet och privat.

På pysselsidan har det bara varit bra. varit med om massa roliga saker.
Pysslat med Pia och varit på kurs och mässor. Och så har jag fått vara med
hemma hos Marika alltid lika kul och inspirerande. Och en massa andra saker.

Måste få tacka min vän Anki också som gett mig så mycket fina pysselsaker från England.

Ha en fin nyårsafton och ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Anki

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År Eva, Tack för att du gör en så trevlig blogg som man blir så glad av. Och så är det ju så bra att du finns eftersom jag gillar att köpa pysselsaker men inte pysslar själv.

// Anki

2011-12-31 @ 13:50:26
Postat av: Helena

detsamma kära du

2012-01-02 @ 18:43:38
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0