Till Hasse

Jag skall försöka visa så pedagogiskt jag kan hur man kan använda denna fantastiska maskin.

Man börjar med ett vitt papper.



Så kan man färga in det i en färg som man gillar för dagen.



Sedan använder man en mall som man tycker om, och kör alltihop i maskinen.







Simsalabim så har man fått ett fint mönster i sitt papper.



Som man kan färga in i en annan färg för att det skall synas bättre.



Man kan även stansa ut olika saker, då använder man en stansschablon.



Då kommer det bli så här fina svirvlar.



Eller andra fina saker.



Hoppas jag har förklarat utförligt nog. Så även en ingengör förstår att en sådan här maskin bör finnas i varje hem ;-)

Kommentarer
Postat av: Hasse

Hur har jag klarat mig utan en SÅDAN?

Kan jag låna din? Jag har några Volvo rapporter att färdigställa!

2011-04-13 @ 17:17:47
Postat av: Malin

ja den var jätte rolig för de blev så himla vackert :) till och med rolig med migrän ;) hihi kram <3

2011-04-13 @ 20:22:08
Postat av: Eva

Klart att du får låna den Hasse, fast frakten kommer nog bli ganska dyr till England vi får ta det när ni kommer hem.

Ja visst var det kul Malin man blir lätt fast.

2011-04-14 @ 07:35:48
URL: http://evaspysselblogg.blogg.se/
Postat av: Sverreann

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-05-24 @ 14:35:55
URL: http://sverreann.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0