Helgen

Har varit i Stockholm i helgen.
 
Träffade Sofia på fredag em.
På kvällen gick vi till Maximteatern och såg på Jonas Gardells show, Mitt enda liv.
 
Den var jättebra mycket skratt där.
 
På lördag fm tog vi nya tag och åkte till Fjärilshuset på Haga, tillsammans med Sofias kompisar Maria, Tomas och Erika.
 
 
Det var verkligen sevärt.
 
Tropisk klimat med massor av fina fjärilar. Visar några här.
 
 
Det fanns hajar och pirayor också.
 
 
 
Efter detta var alla törstiga och sugna på något, så då gick vi till koppartälten och fikade.
 
 
Fortsättning följer....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Barbro

Fjärilshuset är allt vackert.

Svar: Ja verkligen
Eva Larsson

2014-03-17 @ 14:22:14
Postat av: Sofia

Jättebra helg!

2014-03-18 @ 19:42:17
Postat av: Jenny

fjärilsmuseumet var jag på när jag var liten minns jag, mysigt :)

2014-03-23 @ 08:05:36
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0